دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو  لندر LD-55R

ردیاب خودرو لندر  LD-55R یک رد یاب و ضد سرقت معروف و مناسب برای خودرو است این ردیاب شامل قطعه ای است که در داخل ماشین شما نصب می گردد و با اتصال به ماهواره موقعیت جغرافیایی خودرو را بر مبنای سیستم جئوگرافیکال پوزیشن یا همان GPS به ماهواره منتقل میکند. بعد از نصب این قطعه در ماشین با استفاده از وب سایت شرکت لندر و یا اپلیکیشن مخصوص آن می توانید تاریخچه کاملی از مسیرهای طی شده توسط خودرو حداکثر تا ۳ ماه گذشته شامل سرعت و میزان توقف و ساعت حرکتها را مشاهده کنید.

ردیاب لندر

ضد سرقت لندر LD-55R

اگر خودرو شما با موتور خاموش جابجا گردد نیز توسط سامانه ردیاب خودرو  لندر به موبایل شما اخطار ارسال میگردد و یا در صورتیکه خودرو بسرقت برود با استفاده از این ردیاب می توانید موقعیت دقیق خودرو را بیابید.

اگر در هر آن و  به هر دلیلی قصد کنترل موقعیت خودرو خود را داشتید، مثلا هنگامی که ماشین شما دست شخص دیگریست، کافی است یا از طریق وبسایت و یا از طریق اپلیکیشن موبایل و یا پیامک و تماس موقعیت خودرو خود را مشاهده کنید. ردیاب خودرو لندر علاوه بر سامانه وب، دارای اپلیکیشن IOS و آندروید می باشد که کار را برای استفاده با گوشی های هوشمند بسیار راحت میکند.

مزایای ردیاب خودرو  لندر LD-55R

مبنای اصلی کارکرد ردیاب و ضد سرقت لندر LD-55R ارسال و دریافت اطلاعات و فرامین از طریق ماهواره است. یکی از مهمترین نکات مثبت این ردیاب قیمت بسیار مناسب آن است که برای خودروهای داخلی خرید این ردیاب خودرو را به صرفه می کند. و باعث بیمه شدن خودروی شما از حادثه سرقت می گردد. به هر حال هزینه کمتر یک امتیاز بسیار مهم در شرایط اقتصادی امروز است. همینطور این ردیاب می تواند یک ابزار کنترلی مناسب برای فرزندانی باشد که خودرو والدین را استفاده می کنند.با استفاده از این ردیاب نظارت بیشتری بر فرزندان خود خواهید داشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.