دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

موسسه خوارزمی

سلام دوستان 
من سال گذشته (کنکور97) اشتباه بزرگی کردم که توی موسسه خوارزمی ثبتنام کردم 
توی این موسسه خوارزمی فقط خوب صحبت میکنن و درحد اموزشگاه های درجه یک کنکور قول میدن 
ولی موقع عمل همه چی تغییر میکنه 
جزوه هایی که موسسه خوارزمی میدن اگر از کیفت چاپش بگذریم تعداد زیادی ایراد علمی وتایپی داره که بعد از اولین مطالعه اعتمادتون به جزوه رو از دست میدین مجبور میشین جزوه رو کنار بزارین .
لوح های اموزشی که میدن روش تدریس قدیمی کیفیت فیلم ها به شدت پایین اساتیدش به شکلی درس میدن که مثل اینکه قرار کنکور دهه 70 بدین 
ارمون هایی که قرار بود برای من به طورمنظم هرشب برگزار بشه دوسه ماه برگزار شد بعد از اون هم به ندرت ولی نکته ای که هست این ازمون هارو هیچ تیم مشاوره یا مشاوری نیست که بخواد براتون تحلیل کنه وطبق ازمون ها برنامه ریزی کنه
کلاس های انلاین هیچ برنامه ی مشخصی نداره فقط توی هرماه به یکی دوبار برگزار میکنن که هر جلسشم حدود نیم ساعت میکشه .برای این برگزار میشه که از نظر قانونی به مشکل نخورن .
من در طول دورانی که با این موسسه بودم حدود 4تا مشاور عوض کردن و3تا مسئول اموزش .
درضمن این موسسه حدود دوسال که در سطح کنکور کار میکنه ولی این موضوع رو به شما نمیگن و هیچ رتبه برتری نداده تا به حال 
درکل از حرفای من قانع نشدید به این نکات توجه کنید .
قبل از امضاء قرار داد 
یک سرچ درباره کلاهبرداری موسسه خوارزمی و پژمان عباد کلاهبردار و .... بکنین حدود 90 درصد مطالب توسط دانش اموزان ویا اساتیدی که اونجا بودن نوشته شده 
این موسسه همون موسسه ای هست که در نزدیکی حسینیه ارشاد بود به دلیل شکایت های زیاد و رفت امد های پلیس به میرداماد نقل مکان کردند .
تمام جزوات رو یک بار ببینید حتی بعضی قسمتایی که به موضوع تسلط دارید از لحاظ علمی بررسی کنید .
به طور رندوم فیلم های اموزشی بررسی کنین .
قرارداد به طور کامل و بادقت بخونین و اگر امکانش بود با یک وکیل مشورت کنین اون وقت متوجه یک طرفه بودن قرار داد میشین خواهش به حرف هایی که موسسه میزنه که این قراداد مشکلی نداره ، ماکه قرار نیست به مشکل بخوریم .استاد ها ومشاوره های ما درجه یکن ماتضمین میکنیم و...گوش نکنین 
این موسسه نصف مبلغ اول از شما میگیره ونصف دیگرو بعد از جواب 
توی این مدت 6 تا 9 ماه از سود پول شما استفاده میکنه 
این هم لیست موسسات بدون مجوز که توسط باشگاه خبرنگاران منتشر شده 
www.yjc.ir/fa/news/5860363
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.