دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

دانستنی ها3

آیفون 8

آیفون 8

آیفون 8 با بدنه ای شیشه ای و مقاوم ظاهر دلچسب و مدرنی به خود گرفته است. این نسل از آیفون دارای قدرتمندترین تراشه در میان نسل های گذشته آیفون است. با نواری آلومینیومی با درجه کیفیت تشکیلات هوافضا و رنگی همسان در میان کاربران اپل محبوبیت زیادی یافته است.آیفون 8 در سه رنگ طلایی، خاکستری فضایی و نقره ای به بازار عرضه شده، به طوری که درصد بالایی در برابر گرد و غبار مقاومت یافته است. آیفون 8  با نمایشگرهای retina HDدر دوسایز 4.7 و 5.5 اینچی با ویژگی های 3D TOUCH و True Tone، گستره رنگی بسیار گسترده و چشم نواز جای خود را در بازار گوشی ها به خوبی باز کرده است. در نمایشگر      آیفون 8 با متعادل کردن رنگ سفید بصورت خودکار در موقعیت های مختلف، رنگهای درخشانی حاصل گردیده است. بطوری که پیکسل های تصویر با فناوری دو دامنه ای، دید صفحه در هر زاویه ای را به بهترین شکل امکان پذیر می سازند.  آیفون 8 دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسورهای بزرگتر و سریع تر از نسل های پیشین اپل است که پیکسل های عمیق تر و  تثبیت کننده تری برای نور تصویر ایجاد می کنند که حالت پرتره با پیس زمینه تار و پس زمینه واضح تر حاصل این تکنولوژیست. بصورتی که گویی تصویر حاصله در استودیو نورپردازی شده است.  بدین گونه این دوربین موفق به کسب امتیاز 92 در آزمایش های DXOMark  شده است.

زوم اپتیکال : دوربین آیفون 8 با بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال تا 10 برابر در عکاسی و 6 برابر در فیلمبرداری نتیجه ی دلخواه شما را تولید می نماید.

وجود تراشه قدرتمند A11 Bionic که 70 درصد سریعتر از A10 Fution است، با بازدهی بالا، 25 درصد سریع تر از نسل های گذشته گوشی های اپل است.  زیرا دو هسته کارایی دارد. پردازنده گرافیکی (GPU) سه هسته ای طراحی شده توسط خود اپل تا حدود 30 درصد سریع تر از A10 Fution است. توانایی تامین اجرای نرم افزار و بازی های خارق العاده از دیگر ویژگی های قابل توجهآیفون 8 می باشد.  نکته دیگر باقیمانده صحبت در باب سیستم عامل ios11 به کار رفته در آیفون 8است که با بازطراحی اپلیکیشن های اصلی و کنترل سنتر کاملا جدید و بهره مندی از کیبورد فارسی با قابلیت تایپ فارسی، درج نیم فاصله و مواردی از این قبیل محبوبیت لازمه را کسب نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.